dinsdag 7 augustus 2012

Hallo allemaal Lang geleden dat ik hier was,veel te lang maar ik ga langzaam weer vooruit en krijg weer meer belangstelling voor de dingen om mij heen,ben af en toe weer wat creatief bezig maar op het moment heeft de brocante stijl mij ook helemaal in zijn greep,ga graag op zoek naar leuke dingen op markten en kringloops,zo leuk om te doen en ben dan nu ook bezig om langzamerhand mijn huis steeds meer in de brocante stijl te brengen en dingen te verzamelen voor de verkoop,website is in de maak. Zit alweer vol ideeen,alleen heel veel moet nog uitgevoerd worden en daar ontbreekt nog vaak de energie voor,begin daarom in september met een therapie voor 16 weken en dat 4 dagen in de week en hoop daar als herboren uit te komen. Zo dan zijn jullie even op de hoogte en waarom ik zolang niets van mij heb laten horen,ben vandaag alweer wat blogs bij langs gegaan en vele mooie dingen tegen gekomen maar nog geen reacties achter gelaten maar dat komt wel weer. Wat ik jullie al wel vast kan laten zien is dit mooie sleutelkastje met postvakjes,deze heb ik bij de kringloop gekocht en helemaal gerestyld,ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Fijne avond en liefs Gea

5 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

wat leuk om weer wat van je te horen en fijn dat het langzaam maar zeker toch de goede kant op gaat, je creativiteit is in ieder geval niet veranderd en wat heb je het mooi opgepimpt..knuf peet

Marian zei

Fijn te horen dat je belangstellng en energie de goede kant opgaat Doe rustig aan EN je creatie is erg mooi
Groetjes

martina's kaartjes zei

hoi gea, doe maar op uw gemakske zeggen wij hier in antwerpen...
niets overhaasten, want dan kom je de man met de hamer tegen !
heel erg leuk gemaakt ! en zoetjes aan !
grtjs, martina
x

Unknown zei

Goed om je weer te zien hier Gea! Dat is inderdaad al lang geleden; er staat je qua therapie nog heel wat te wachten, maar je gaat er gelukkig heel positief in zo te horen! Je sleutelkastje is een plaatje geworden, wat chic zo zeg! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Anneke zei

het is goed om je weer te zien en fijn dat het met jou de goede kant weer op gaat.
je sleutekastje is erg mooi geworden en ook de kleur is prachtig.
groetjes van an