maandag 19 december 2011

Kerst

Hoi Allemaal,ben ik weer heb het nogal druk gehad en geen tijd om te bloggen,kwam er gewoon niet van. De kerstkaarten zijn de deur uit en dit jaar geen kerstboom maar gewoon kerst decoraties en veel lampjes en kaarsjes,ook heel gezellig s'avonds. Hoop straks ook nog even bij jullie blogs langs te gaan...loop denk ik wel een week achter.. Lantaarn het voorste glas eruit gehaald en op het achterste glas een afbeelding afgedrukt op kalkpapier en helemaal in winterse sfeer opgemaakt met lichtjes op batterij.
Met de lampjes aan:
2 hoge vazen eenvoudig opgemaakt met droog decoratie onderin met een buxusbol erop en bovenop een tak met groentak en hier ook weer natuurdecoratie aangehangen.
Een grote krans boven de salontafel met allerlei decoratie erin gehangen en lampjes met pareltjes op batterij.
Dienblad op de salontafel:
Etagere met mos en groen en natuurdeco
Nog een klein boompje in de vensterbank met 2 kaarsenstaanders.
En nog een grote tak in het midden van de kamer met lichtpegeltjes.(krijg het niet zo mooi op de foto)
Fijne avond nog,liefs Gea

26 opmerkingen:

Anja zei

Zo zeg wat een mooie en gezellige sfeer heb je er van gemaakt.
Fijne dagen en alvast een gezond en creatief 2012

Groetjes Anja

Unknown zei

Wauw, wat heb je een gezellig sfeertje in huis, wat een sfeervolle decoraties heb je gemaakt zeg! Je krans is mijn topfavoriet, wat een leuk idee om hem zo op te hangen, mooi!
Zal wel zijn dat jij het even te druk had ;))
Dankjewel nog voor je lieve reactie en het melden van het typprobleem, ik zoek het uit waar het aan kan liggen.
Liefs, Sonja

Unknown zei

Wauw dat ziet er super gezellig uit Gea fijne dagen!
groetjes,Lean

Tinie zei

Wat ziet dat er super sfeervol uit!!! Hele fijne feestdagen toegewenst!!!

Groetjes Tinie

Folkje zei

Wat heb je toch weer leuke dingen gemaakt Gea, het zal nu super gezellig zijn bij jou thuis, is het altijd wel denk ik, maar die kerstboom is echt niet nodig bij jou.

Fijne feesrdagen.

Groetjes
Folkje

Louise zei

Wat ziet dat er gezellig uit Gea en wat heb je dat allemaal prachtig gemaakt.

Fijne Feestdagen,

LOuise

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat ziet er gezellig uit, mooi gemaakt allemaal, zo heb je ook de kerstsfeer in huis, ik zet al jaren geen boom meer neer, maar heb wel een gezellige kertsfeer in huis, een boom staat maar in de weg.
Fijne feestdagen.

groetjes jolande

Marian zei

Ziet er heel gezellig uit Prachtig al die decoratie
Groetjes

Maia zei

Oooo wat is het prachtig en netjes bij je binnen, heel sfeervol, je mist zo de kerstboom helemaal niet!
Wat ben jij goed in groen versieren en wat is het netjes in je huis.
Ik heb ook veel posten van je gemist.
Mooi dat bakvormpje en die kinderkopjeskaarten en je mooie kistje!
Heb ik jouw adres ook al?
Geloof het niet toch...zou je me dat willen mailen via mijn blog kun je bij mijn profiel een mailadres vinden.
Fijne week,
Lieve groet Maia

natje zei

Wow...zo mooi en gezellig!!
Heel mooi gedaan hoor!
Fijne feesten toegewenst!


Groetjes

Willy's creations zei

Ziet er allemaal prachtig uit.

Groetjes,Willy

Willy zei

Ziet er super gezellig uit!!

Mieke'S zei

Dank je wel voor de rondleiding.
Erg mooi en gezellig allemaal.
Groetjes Mieke'S

Unknown zei

Met zoveel sfeer in huis mis je een boom helemaal niet Gea! Vind dat je het prachtig hebt versierd allemaal! Wij hebben ook geen boom hoor, doen het ook met allerlei versieringen (bijv. om de schouw), 's avonds de kaarsjes aan en het is heel gezellig (maar goed, ook in de zomer branden we kaarsen ;-) Als je me je adres mailt, dan zet ik jou op m'n lijstje voor de kerstkaarten van volgend jaar (je kunt er maar bijtijds bij zijn hè, ha ha ha!). Groetjes, Ira

Thea zei

Ontzettend gezellig Gea, en zo mooi gemaakt allemaal. De boom wordt zeker niet gemist.
Fijne feestdagen en een gezond en creatief 2012 toegewenst.

Groetjes Thea

Marjan zei

Nou, die Kerstsfeer is er wel bij jou hoor! Heel mooi allemaal.

Groetjes, Marjan

martina's kaartjes zei

waaaaauw, wat knappe creaties ! heeeeeel erg mooie kerstsfeer, toppie hoor ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

LAURA KANT zei

Oh Gea, wat maak je toch de meest prachtige en o zo sfeervolle creaties!!! Echt superrrr!

Hugs, Laura

anneke's creaties zei

woh wat een mooie kerstdecoraties heb je gemaakt, zo heb je ook geen kerstboom nodig,
dit ziet er toch ook geweldig uit, zo heb je ook een geweldig leuke kerstsfeer in huis, meis dit is suuuuuuuuuuper.

groetjes anneke

Riet zei

Wat is het gezellig en sfeervol bij je Gea.

Liefs Riet.

Wendy ten Hove zei

Wauw, Gea! Wat een gezelligheid allemaal! Ziet er prachtig uit, zeg! Is moeilijk te fotograferen, maar je kunt gelukkig heel goed zien hoe sfeervol het allemaal geworden is, leuk zeg!!
Groetjes, Wendy

Unknown zei

Hoi Gea, ja, die kerstboodschappen, ik heb ook nog een lijstje, het is altijd zo ontzettend druk maar lekker eten en kadootjes hoort er nu eenmaal bij:))
Ik heb gisteren mijn blog opgeruimd, haha, ging het reageren nu wel goed?
Fijne dag vandaag, liefs, Sonja

Anneke zei

het ziet er heel gezellig en sfeervol uit met prachtige decoraties.
dus wens ik jou en je gezin , hele fijne dagen en een fantastisch 2012.
vr groetjes van an

Maia zei

Hoi Gea,
Vanmiddag ontving ik je practige kaart, heel mooi bedankt hoor!
Die komt volgend jaar kerst zeker weer op een mooi plaatsje te staan zoiets doe je nooit weg.
In mijn volgende post zal ik hem ook plaatsen.
Geniet van de laatste dagen van het jaar!
Lieve groet Maia

romina zei

Het dienblad op tafel. Weet u nog waar u die gekocht heeft. Ik zoek er 1 en sinds ik deze bij u gezien heb vind ik geen enkel ander dienblad meer leuk genoeg!
gr romina

Creagea zei

Hoi Romina,het dienblad komt bij de action vandaan,nog geen 8 euro