donderdag 23 februari 2012

Kaarten

Hallo allemaal Hoop alles goed in blogland,ben op het moment niet actief aan het bloggen wat ik wel heel jammer vind maar zit nog niet helemaal lekker in mijn vel en ben op het moment een beetje aan het oefenen om te kleuren met de copics en de spectrum noir's en heb inmiddels weer een paar kaartjes gemaakt,had nog 2 verjaardags kaartjes gemaakt voor Folkje en Berthy maar helemaal vergeten om op de foto te zetten. Hoop van de week ook nog even bij jullie blogs langs te gaan en bekijken wat jullie allemaal hebben gemaakt.
Fijne avond nog en liefs Gea

15 opmerkingen:

chrilvian zei

hoi gea
mooie kaartjes
die onderste is leuk geworden met copics
ik wens je verder sterkte en ik hoop dat jij je snel weer beter voelt

Henriëtte zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Gea!!!

Groetjes Henriëtte

Tinie zei

Wat laat je super mooie kaarten zien, doe rustig aan en sterkte!!!

Groetjes Tinie

Louise zei

Hoi Gea,

Mooi kaartjes heb je gemaakt, en mooi ingekleurd. Wat verevelend dat je niet lekker in je vel zit, weet er alles van, kunnen wij elkaar een handje geven, hoop dat het gauw voorbij is.
Las dat ook je Spectrum Markers hebt, ik heb ze ook gekocht ben ik ook lekker mee aan het oefenen, ze bevallen me prima en wat vindt jij ervan?.

Nou sterkte ermee en doe het rustig aan,

LOuise

Christa zei

super gea, ,neem lekker je tijd joh dat bloggen komt wel, tis belangrijker om je goed te voelen ja toch xx christa

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaartjes.

groetjes jolande

Willy's creations zei

Zien er weer prachtig uit.

Groetjes,Willy

Maia zei

Dat gaat je toch heel goed af dat kleuren met copics Gea, mooi hoor die kaarten!
Vooral de onderste vind ik echt een schatje wat een mooi plaatje is dat ook een stempel?
Ik ben zelf ook niet zo productief hoor een beetje druk met de fysio en de nawerking daarvan.
Ik hoop dat het met jou met de lente in zicht ook de betere kant op gaat.
Fijn weekend
Lieve groetjes Maia

redscrap zei

mooi gekleurd met de copics wat naar dat je niet lekker in je vel zit, hopelijk wil de lente je goed doen, groetjes mina

LAURA KANT zei

Wat een mooie kaarten, Gea! Ik hoop dat je je snel weer helemaal top voelt, je maakt altijd zulke prachtige creaties! Sterkte en beterschap! Een hele fijne week!

Hugs, Laura

Martha zei

Prachtige kaartjes heb je op je blog gezet!! Rustig aan!!
Groetjes,
Martha

Kirsty Vittetoe zei

Lovely work! Thanks for sharing!
Hey, come join us for our giveaway - http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

Semantha zei

Prachtige kaarten en supermooi gekleurd hoor. Ik ben via de scrapkaartenhyves op je blog terecht gekomen en ben gelijk volger geworden.

Liefs

thea k zei

je kaartjes zijn helemaal toppie hoor
ik hoop dat je weer opknapt
want we missen je mooie crea s erg hoor
liefs thea
maar doe rustig aan alleen jij bent belangrijk

Unknown zei

These are beautiful I love the use of Lace , such pretty images and well coloured
hugs Elaine