zondag 11 april 2010

Raamscherm






Even wat anders,vandaag eindelijk mijn raamscherm afgemaakt,kwam nog een hartje tekort en deze gisteren opgehaald.Dit is een foto drieluik gekocht bij de action voor €5.95.Het glas en paneeltjes eruit gehaald en dan geverfd in een lichte kleur en daarna wat doorgeschuurd om een oud effect te krijgen,de waxinehouders komen ook bij action vandaan €0.79 p.st.en hier heb ik wat breder lint doorheen gevlochten.
Hartjes heb ik bij een plaatselijke woonwinkel gekocht en aan beide kanten een strikje van kant en een roosje erop gemaakt.De andere 3 hartjes zijn van scrapbook papier en hier kant tussen geplakt.En klaar en heb weer even wat anders voor het raam.

3 opmerkingen:

caroline zei

hallo

amai wat mooi
zo simpel en niet duur
maar het idee moet er zijn hé
hij hebt duidelijk mooie ideeen!
groetjes caroline

Louise zei

Woooouuuuuuuuuuuwwwwwwwwwww wat heb je dat prachtig gedaan zeg, wat een leuk idee.

gr.louise

scrapeetje zei

wat een supergaaf idee, wij sparen rieten hartjes en die hangen nu her en der, maar dit is gaaaaaaaaaaaaaaaafffff!!!
ik ga je volgen !!!
Enne wat een schatje is Esmee!!!
Ik ben volger bij je geworden!!