woensdag 21 april 2010

Memorie koffertje

Ben even druk met iets anders,heb een grenen salontafel gekocht op marktplaats en deze gisteren helemaal geschuurd pff wat en werk en de bovenkant moest helemaal kaal omdat hier transparante beits opkomt,gisteravond onderkant geverfd en het bovenblad 1 x gebeitst,straks nog even weer licht schuren en verfen.

Gisteren weer leuke scrapspullen binnengekregen,heb eindelijk 2 blokken tildapapier gekocht vind deze zo supermooi en nog allemaal wat klein spul,mijn handen jeuken maar ja even geen tijd vanaf morgen eerst weer werken.

Ik laat jullie deze memorie koffertje even zien die ik gemaakt heb voor mijn kleindochter Esmee,hierin komen allemaal dingetjes in van haar eerste levensjaar,zoals een boekje 'wat mama schrijft',een minialbumpje met fotootjes,eerste speen enz.

Liefs Gea




Ben even druk met iets anders,heb een grenen salontafel gekocht op marktplaats en deze gisteren helemaal geschuurd pff wat en werk en de bovenkant moest helemaal kaal omdat hier transparante beits opkomt,gisteravond onderkant geverfd en het bovenblad 1 x gebeitst,straks nog even weer licht schuren en verfen.

Gisteren weer leuke scrapspullen binnengekregen,heb eindelijk 2 blokken tildapapier gekocht vind deze zo supermooi en nog allemaal wat klein spul,mijn handen jeuken maar ja even geen tijd vanaf morgen eerst weer werken.

Ik laat jullie deze memorie koffertje even zien die ik gemaakt heb voor mijn kleindochter Esmee,hierin komen allemaal dingetjes in van haar eerste levensjaar,zoals een boekje 'wat mama schrijft',een minialbumpje met fotootjes,eerste speen enz.

11 opmerkingen:

Sandra zei

wauw dat ziet er super mooi uit daar zullen ze heel blij van worden, er is niets mooiers om iets te hebben om die dierbare herinneringen in te bewaren.
groetjes sandra

De Creakeet van Peet zei

wouw wat een leuk idee om zo alles in een koffertje te doen, heb nu alles nog in een saaie doos zitten..thanks voor het leuke idee..liefs Peet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een schitterend koffertje is dit.
Leuk idee is het om zo de mooie spulletjes te bewaren.

Groetjes Jolande

creationsncraftsbyarina zei

hoi gea wat een mooi koffertje is dit geworden,
maar alles wat je maakt wordt mooi.

groetjes arina

Antonia zei

hallo gea. ik zag dat je volgster was geworden bij mij. leuk hoor. ik ben meteen bij je gaan kijken. mooie dingen maak je. ik ga jou ook volgen . liefs Antonia

Peter's Planner blog zei

Hallo Gea, Wat een leuk idee dat koffertje is leuk voor later als ze groot is kan ze terug zien naar haar babytijd.

Verder ga ik jou vandaag een award schenken voor alle leuke creaties die je maakt.
Dus kijk maar op mijn blog. scrapfanaat.blogspot.com

Veel plezier er mee gr Peter

Louise zei

Hallo Gea,

Wat heb je dat prachtig gedaan, leuk voor later zo'n koffertje vol herrineringen!!!.

gr.louise

scrapAnnie zei

echt een prachtig koffertje is dit!heel mooi hoor!
liefs ann
xoxo

Silvia zei

Hallo Gea,

Het koffertje ziet er geweldig uit. En wat een leuk idee.

gr. Silvia

ps. Ben gelijk volger bij je geworden.

marja zei

gea wat heb je toch weer iets moooois gemaakt!!!!!
prachtig!!!!!!!!!!!!!
lieve gr. marja

Silvia, Sly voor intimi zei

Hoi Gea,
je vroeg of ik ook eens op jouw blog kwam kijken en daar ben ik nu eindelijk eens aan toe gekomen. Wat is 'ie leuk! Wat maak je leuke dingen, valt wel binnen 'mijn smaak'.
Dit koffertje vind ik echt een heel leuk idee en het ziet er erg leuk uit. Esmee mag blij zijn met zo'n oma!
Groetjes, Silvia