vrijdag 30 december 2011

Allerlei

Hoi Allemaal Mijn laatste bericht voor dit jaar,vandaag al zoveel mogelijk kerstspullen opgeruimd en de boodschappen binnengehaald. Morgen naar mijn kleindochter Esmee die al weer 3 jaar wordt en jarig op oudjaarsdag.
volgende week komt ze nog weer een nachtje logeren,mijn dochter zit in het leger en moet voor een paar dagen op rit naar Zwitserland. Heb vorige week toch nog een aantal kerstkaarten gemaakt,kon het toch vooral voor mijn gevoel niet maken om degene waar ik een zelfgemaakte kerstkaart van heb gekregen niet ook een zelfgemaakte kaart te sturen.Heb ze helaas niet allemaal op de foto gezet en deze zijn dus de laatste 2 waar ik wel een foto van heb gemaakt.
Verder heel veel leuke dingen gescoord bij de kringloop en op de vlooienmarkt in Eelde,dat wordt schuren en verven,hierover de volgende keer meer. Wil iedereen een heel fijn uiteinde toewensen en een heel gelukkig en gezond 2012. fijne avond nog.liefs Gea

18 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie foto van je kleindochter al vast gefeliciteerd en een prettige jaarwisseling!
groetjes,Lean

Tinie zei

Ik vind je kaartjes helemaal geweldig, maar vind je het erg als ik het mooiste, liefste plaatje je kleindochter vindt:)!!!

Groetjes Tinie

Wendy ten Hove zei

Wat een leuke foto van je kleindochter!! En super leuke kaarten ook, mooie lantaarnpaal is dat, staat gelijk sfeervol! Mooi hoor!
Fijne jaarwisseling!!
Groetjes, Wendy

Louise zei

Wat een schatje is je kleindochter en alvast gefeliciteerd.
Prachtige kaartjes, mooi die Lantaarnpaal.

Fijne jaaarwisseling.

LOuise

Romy zei

Je kaartjes zijn allebei supermooi! Alvast van harte gefeliciteerd met je kleindochter! Wat een leuke datum om jarig te zijn: ze kan lekker lang van haar verjaardag genieten;) Fijne jaarwisseling!

Willy zei

Alvast gefeliciteerd met je kleindochter en een hele gezellige jaarwisseling gewenst. Mooie kaarten heb je op de valreep nog gemaakt.

Marian zei

Gefeliciteerd met zo mooie kleindochter
Fijne jaarwisseling
Groetjes

Maia zei

Wat een droppie die kleindochter van je...3 jaar zo'n leuke leeftijd!
Gefeliciteerd met haar verjaardag!
Gezellig dat ze bij je komt logeren.
Ik heb zo'n prachtige kaart van je mogen ontvangen die staat hier nu te pronken naast mijn bed in de kamer.
Iedereen vindt hem prachtig en ik geniet er elke keer als ik er langs "hobbel" van.
Jullie ook een hele fijne jaarwisseling!
Lieve groet Maia

natje zei

Van harte gefeliciteerd voor je kleindochter!!
Je kaartjes zijn prachtig!!!
Heel mooi gemaakt!

Ik wens je een Happy Scrappy 2012!!

Groetjes

Willy's creations zei

Prachtig...en jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Groetjes,Willy

Unknown zei

Wat een prachtige kleindochter heb je Gea! Heerlijk, dat lachebekkie!! Schoot er zelf spontaan van in de lach ;-) Van harte proficiat met de kleine meid!! Je kerstkaarten zijn beeldig, helemaal top! Een hele fijne jaarwisseling gewenst en het allerbeste voor 2012!! Liefs, Ira

Folkje zei

Gefeliciteerd met je kleindochter en ik hoop nog veel mooie creaties van je te zien het komende jaar.

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012

Groetjes
Folkje

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart ! en wat een dot van een kleindochter ! een dikke proficiat voor haar verjaardag. zal wel een heel speciaal nieuwjaarsgeschenk geweest zijn toen ze geboren werd...
langs deze weg wil ik je alvast een heel fijn, leuk, gezond en creatief 2012 toewensen ! je blog blijft een grote inspiratiebron voor mij, dus ik kom zeker nog wel langs volgend jaar !
liefs, martina
x

Henriëtte zei

Gefeliciteerd met je kleindochter en hele gezellige dagen met haar.
Je kaarten zijn prachtig geworden.
Fijne jaarwisseling toegewenst.

Groetjes Henriëtte

Jeanet zei

Van harte gefiliciteerd met je kleindochter wat een scheetje !!
Je kaartjes zijn superrr geworden !

Fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2012 !!

Groetjes Jeanet

LAURA KANT zei

Nog van harte gefeliciteerd met je kleindochter! Wat een bijzondere dag om jarig te zijn. De kerstkaartjes zijn werkelijk prachtig! Eentje heeft er hier een speciaal plekje gekregen en staat nu te pronken. Heel erg bedankt Gea! Een heel gelukkig en gezond 2012!

Hugs, Laura

Anoniem zei

Wat een mooie kerstkaartjes!
Leuk papier!
Ik vind die lantaarnpalen er ook zo gezellig bijstaan!
Groetjes Miranda

Unknown zei

What a beautiful scrapbook page Gea.
well done
hugs Elaine